Is Google God?
Kategorie: Wszystkie | Ogólne | Wyniki
RSS
sobota, 01 maja 2010
Trochę u nas ostatnio ucichło, bo miałem parę zajęć a inni jakoś sie nie palą żeby coś napisać (Marku, Karolino :P ). Dzisiaj notka o Akademi ale nie Ekonomicznej ;)...
czwartek, 22 kwietnia 2010
Przyszedł czas na kolejną część podsumowania...
sobota, 17 kwietnia 2010

To już 10 dni od kiedy skończyliśmy naszą kampanie.  Tak więc czas zacząć analizy, podsumowania czy też dyskusje związane z naszą przygodą w konkursie Google.  Jako, że skończyliśmy nasze zmagania jako jedna z dwóch pierwszych grup nie możemy miarodajnie porównać naszych wyników z innymi.  Jednak biorąc pod uwagę jak radzą sobie nasi koledzy z MRAŁ dochodzę do wniosku, że nasze wyniki są dosyć słabe;) Jednak wróćmy na ziemie:p chciałabym zaprezentować wszystkim nasze najważniejsze dane dotyczące kampanii  adwords.

A więc CTR naszej całej kampanii wyniósł 1,29% co nie jest oszałamiającym wynikiem jednak taki CTR zawdzięczamy naszemu błędowi związanemu z uruchomieniem sieci partnerskich, które to spowodowały dużą liczbę wyświetleń. Jednak nie idącą w parze z kliknięciami w nasze reklamy. I w taki o to sposób nasza liczba wyświetleń pokazała nam wartość  58 165. Jednak siec partnerska nie była naszym jedynym błędem, ponieważ jedna z naszych kampanii osiągnęła CTR 0,99% z zakładanych…  hmm no cóż nie będę nas pogrążał.  Była to kampania skierowana tylko i wyłącznie na Siemianowice Śląskie jednak coś poszło w niej nie tak jak trzeba,  będziemy musieli nad tym pomyśleć. Jednak na dzień dzisiejszy jest to straszny policzek dla nas jako grupy konkursowej. Oczywiście naszym głównym motorem napędowym była kampania o nazwie sanavita, która generowała duży ruch w „interesie”, a najbardziej znacząca grupą reklam była kategoria „gabinet masażu”, która wygenerowała CTR 7,94%.

Z płynnością finansowa nie mieliśmy problemów nasz budżet zmniejszał się codzienni o ok. 10,50$ oczywiście zdarzały się chwile, gdy przez nie wiedze w użytkowaniu harmonogramu wydaliśmy 13$ jednak zawsze udawało nam się potem zrównoważyć straty. Nasz średni CPC wyniósł 0,27$, a średni CPM 3,44$. A co do konwersji to współczynnik tej wartości wyniósł 24,36% przy łącznej liczbie 180.

Przeglądając te wszystkie dane można zadać sobie pytanie czy są to dobre wyniki.? Szczerze powiedziawszy sam zastanawiam się czy udało nam się osiągnąć jakikolwiek poziom w tej zabawie.  Oczywiście był to  konkurs edukujący i to w sposób bardzo praktyczny i myślę, że to była największa zaleta tego wydarzenia. Doświadczenie jakie nabyliśmy w tej zabawie jest naprawdę bezcenne.  Myślę, że już niedługo kolejna notka podsumowania zostanie zamieszczona na naszym blogu.

sobota, 10 kwietnia 2010

Uczcijmy pamięć tragicznie zmarłych 96 ofiar w katastrofie lotniczej w Smoleńsku, polskiej elity i wybitnych osobistości. [*]

Tragedia w Smoleńsku

czwartek, 08 kwietnia 2010

A więc to już koniec. 200$ poszło, według nas nie z dymem.

Kampania zakończyła się w środę ok godziny 19 czasu Mysłowickiego ;P

W końcowym etapie pozwoliliśmy sobie na mały eksperyment. Od godziny 11.45 i 3,5$ wydanego - kampania poszła na cały śląsk. Spodziewaliśmy się szybkiego końca, ale jak widać dotrwaliśmy do wieczora. Co najciekawsze również uzyskaliśmy podobny CTR i podobną liczbę wyświetleń.

Liczyliśmy na spadek CTR, no a liczba wyświetleń była trochę większa bo poprzednie kampanie hulały na poważnie dopiero wieczorem, ale jednak wniosek taki, że poza Katowicami mało co się liczy ;)

Całkowite podsumowanie już nie bawem, postaramy się rozbić na kilka części, żeby było możliwie jak najbardziej miarodajne i szczegółowe - z czegoś trzeba tego bloga dalej prowadzić ;)

Alert o wyczerpaniu budżetu

poniedziałek, 05 kwietnia 2010
Czas na podsumowanie kolejnych dziesięciu dni, gdyż nieuchronnie zbliżamy się do końca. Nasz budżet zbliża się do 85%. Przeczytajcie bo tydzień drugi był przełomowy nie tylko przez wyłączenie sieci kontekstowych...
Konwersja w praktyce, nie tylko na ekranie. Bezcenny uśmiech.
piątek, 02 kwietnia 2010
Z okazji świąt, postanowiłem napisać kilka słów na temat naszej adwords-owej kampanii, która powoli zbliża się do finiszu. Czas na gruntowne podsumowania jeszcze przyjdzie na razie słów kilka na temat bieżącej sytuacji.
wtorek, 30 marca 2010
Czyżby przepowiednia pana Jarka "teraz będziecie mieli kliknięcia" się sprawdzała w co wcześniej wątpiliśmy ? W naszej drugiej kampani jakaś systematyczność, wczoraj i dzisiaj odnotowaliśmy po kliknięciu (jeszcze nie koniec dnia).
niedziela, 28 marca 2010
Z małym poślizgiem czasowym, przedstawiam wam podsumowanie pierwszych dziesięciu dni naszej kampanii. Nie zamieszczę tutaj wszystkiego, tylko ważniejsze z naszych poczynań. Trzeba zostawić małą nutkę niepewności :)
1 , 2 , 3 , 4 , 5