Is Google God?
Kategorie: Wszystkie | Ogólne | Wyniki
RSS
wtorek, 30 marca 2010
Czyżby przepowiednia pana Jarka "teraz będziecie mieli kliknięcia" się sprawdzała w co wcześniej wątpiliśmy ? W naszej drugiej kampani jakaś systematyczność, wczoraj i dzisiaj odnotowaliśmy po kliknięciu (jeszcze nie koniec dnia).
niedziela, 28 marca 2010
Z małym poślizgiem czasowym, przedstawiam wam podsumowanie pierwszych dziesięciu dni naszej kampanii. Nie zamieszczę tutaj wszystkiego, tylko ważniejsze z naszych poczynań. Trzeba zostawić małą nutkę niepewności :)
czwartek, 25 marca 2010

ataxo polandWitajcie ;)

Dużo się działo w ostatnich dniach w naszej kampani, ale o tym napiszę troszkę później.

Dzisiaj na zajęciach Marketingu w Internecie mieliśmy kolejnego gościa. Był nim Jarosław Mutwil z Ataxo Polska. Na początku był sprawny ale dość ważny wykład, a później konsultacje każdej kampanii.

Poza informacjami o raportach - które odkryliśmy pare dni temu, informacją o narzędziu do testowania reklam - której używamy regularnie ;) zwrócił uwagę na statystyki wyszukiwarki o których nie wiedzieliśmy.

Bardzo trafne okazało się przypomnienie o dopasowaniu słów kluczowych, niby o tym każdy wie a jednak udało się wielu zaskoczyć ;) Również potwierdził zaniżanie CTR przez sieci partnerskie - duża liczba wyświetleń, słabo określana w raporcie. W raporcie z sieci kontekstowych wyświetlane są tylko strony z których nastąpiło kliknięcie bądź przynajmniej 100 wyświetleń.

Zaproponował naszej kampanii dodanie numeru telefonu do kampani który umożliwia lepszy kontakt za pomocą smartphonów (co jest nowością w Google) oraz adresu firmy co zwiększa widoczność reklamy w Google.

Kolejną rewolucyjną zmianą jaką zaproponował, było przegrupowanie naszej kampanii - obecnie posiadamy 2 kampanie, pierwsza z 1 grupą reklam, druga z dwiema grupami. Pan Jarosław zaproponował podział drugiej kampanii na 4-5 grup, każda po dwie wersje reklam.

Wspomniał również o testowaniu różnych form i wyświetlaniu reklam rotacyjnie bez optymalizacji co pozwoli wybrać lepszą reklamę.

Dziękujemy za przekazaną wiedzę, chcemy jeszcze ! :)

Pozdro,

Kuba

P.S.: Czekajcie na dzisiejsze sprawozdanie z dotychczasowej kampani - to juz tydzień ;)

 

 

sobota, 20 marca 2010
Dzisiejszy post będzie krótkim przedstawieniem naszego wstępnego raportu. Według zasad konkursu musimy przedstawić 2 raporty – jeden przed rozpoczęciem konkursu a drugi już po zakończeniu kampanii. Pierwszy będzie zawierał kilka następujących elementów : client owerview , strategię AdWords , kampanię Sanavita i kampanię Siemianowice Śląskie oraz podsumowanie. Po rozwinięciu, krótki opis tego co znalazło sie w raporcie.
wtorek, 16 marca 2010
Mówiąc szczerze, jeszcze przedwczoraj nie spodziewałem się, że pierwszy wpis z kampanii Google Online Marketing Challenge 2010 zamieszcze już dzisiaj. Pewnie nikt z was też. Na myśl przychodzi mi głównie jedno słowo, które bardzo dobrze odzwierciedla to co się dzisiaj stało : FALSTART.
czwartek, 11 marca 2010

Dzisiejsze zajęcia marketingu w internecie mineły pod "patronatem" Bartka Krzemienia. Który to uraczył naszą grupę e-biznesowców, wykładem związanym z szeroko pojętym marketingiem w internecie. Była to raczej aktywna dyskusja, hmm może to za dużo powiedziane, ponieważ jako uczestnicy tej dysputy z rzadka zabieraliśmy glos. Tak więc może trafniej było by to nazwać monologiem współzałożyciela witryny Magiczne SEO i SEM.

Jednak pomimo naszej biernej postawy, Bartek dał nam wiele cennych wskazówek, które możemy wykorzystać w naszych zmaganiach w konkursie google online marketing challenge czy też w normalnym życiu. Dodam jeszcze, że ogromne szczęście miały osoby które posiadały już jakieś zaczątki kampanii i mogli oni otrzymać cenne rady związane z realizacją tego projektu. Podumowując były to ciekawe zajęcia prowadzone przez osobę znającą działanie marketingu w internecie od podszewki, oby więcej takich spotkań:)

 

Michał

sobota, 06 marca 2010
Ostani niedobitek Systemu Eliminacji Studentów już prawie uporał się z wszelkim złem tych studiów. Ale tyle drogą wstępu bo nowy semestr = nowe wyzwania. Na ten przypadło nam poza innymi arcy ciekawymi pisaniami stron internetowych, skryptów w knoppixie i programowaniu również przedmiot Marketing w Internecie. Po przedstawieniu nam tego co nas czeka na ów przedmiocie, podobnie pewnie jak większość w mojej głowie kłębiło się tylko „ze co mamy robić?”. Ale po wtajemniczeniu się w arkana SEMu,wyzywanie Google stało się interesujące. W poprzednim poście Kuba przedstawił wam historię firmy czyli jak to wszystko po kolei przebiegało. Ale ciekawe są również inne fakty o naszym sponsorze i o tym też będzie mój pierwszy post – ciekawostki o Google.
piątek, 05 marca 2010
Na pewno chcielibyście wiedzieć skąd się to wszystko wzięło ? Kto to wymyślił, skąd taki pomysł i jak się to wszystko zaczęło. Jak napisał Marek w swojej notce reklama w wyszukiwarkach to nie wszystko, jednak warto poznać poczciwego wuja Google od 'kuchni' ;)
poniedziałek, 01 marca 2010

Witam:)

Sanavita - logo
Chciałabym się podzielić z wszystkimi jakże wspaniałą wiadomością, gdyż wybraliśmy w grupie już organizację do konkursu:)Okazał się nią być gabinet masażu, fizjoterapii w Siemianowicach Śląskich. Zapraszam na stronkę www.sanavita.pl , żeby uzyskać więcej informacji i ewentualnie skorzystać z usług takiego gabinetu;) A warto, ponieważ oferta masaży jest bardzo szeroka np.masaż relaksujący:D

Jeszcze pragnę zaznaczyć, iż założyliśmy konto do konkursu Google online marketing challenge 2010.
Kroki rejestracji:

1) Należało się zarejestrować www.google.com/onlinechallenge

2) Następnie trzeba było wpisać szczegóły dotyczące kapitana ( Naszym jest Szanowny Pan Marek Gralikowski mający predyspozycje psychiczne i fizyczne do bycia kapitanem:) )

3) Potrzebny był też mail naszego profesora Strzeleckiego:)

4) Profesor otrzymał maila, dzięki któremu nasze konto zostało zweryfikowane.

5) Trzeba było się zalogowac na konto i wpisać numer ID konta Adwords.


5) Ważne było zaznaczenie, że konto będzie w USD, ponieważ otrzymamy od Google 200USD, istotne było też zapauzowanie kampanii, którą zaczniemy dopiero w kwietniu:)

6) Wpisalismy też adresy mailowe członków zespołu.

I to chyba tyle.


Karolinaaa