Google Online Marketing Challenge Blog 2010. Autorzy: Karolina Goleń, Michał Gwiżdż, Jakub Karaszewski, Marek Gralikowski, Mateusz Kowalski.

Is Google God?
Blog > Komentarze do wpisu

Post raport- Learning component

Learning component: Learning objectives and outcomes.


Gdy w naszym planie zajęć pojawił się przedmiot Marketingu w Internecie, każdy oczekiwał kolejnego przedmiotu, który wymusi na nas kilkugodzinne odwiedziny biblioteki w poszukiwaniu lektur dotyczących e-marketingu. Jednak na pierwszych zajęciach usłyszeliśmy o konkursie Google Online Marketing Challenge, co spowodowało, że wizja nudnego przedmiotu przeobraziła się we wspaniałą serię praktycznych zajęć. Kampanie AdWords niektórym z nas nie były obce, lecz w rzeczywistości poprzedniego zetknięcia się z nimi nie można było zaliczyć do udanych. Dzięki zajęciom otrzymaliśmy szansę na podszkolenie się w tej kwestii. Ciekawe zajęcia, praktyczna lekcja kampanii AdWords, rywalizacja no i oczywiście szansa na nagrody wydały się każdemu z nas bardzo motywującymi czynnikami do aktywnego działania. Oczekiwania co do konkursu w naszej grupie nie były jednakowe. Część osób miała nadzieję na ogólne poznanie zagadnień dotyczących kampanii, nie wiążąc z tym jakichś konkretnych celów i nadziei. Inne osoby z kolei, które miały wcześniej styczność z e-biznesem, chciały rozwinąć swoje umiejętności w tej dziedzinie i poznać technik tworzenia, administrowania oraz oceniania kampanii tak by w bliskiej być może wykorzystać to w prowadzeniu własnej działalności.

wtorek, 01 czerwca 2010, karolcia1008

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: