Google Online Marketing Challenge Blog 2010. Autorzy: Karolina Goleń, Michał Gwiżdż, Jakub Karaszewski, Marek Gralikowski, Mateusz Kowalski.

Is Google God?
Blog > Komentarze do wpisu

Post raport - Learning component cz.4

Future Recommendations, czyli czego unikać w przyszłości.


W trakcie realizacji kampanii mogliśmy się wiele nauczyć, a popełniane przez nas błędy skłoniły nas do refleksji i wiemy co w przyszłości powinniśmy poprawić. Poważnym naszym niedociągnięciem był falstart spowodowany nieświadomym uruchomieniem kampanii przed czasem. Na tak poważnym błędzie sporo się nauczyliśmy, a przede wszystkim w przyszłości będziemy bardziej ostrożni. Oprócz tego popełniliśmy kilka drobnych, ale znaczących błędów, na przykład jeśli chodzi o ustawienie sieci partnerskich. Wynikało to głównie z naszego niedouczenia i z pewnością przy następnej kampanii takie pomyłki nie miałyby miejsca . Dobór słów kluczowych był stosunkowo dobry, ale oczywiście był on korygowany w trakcie trwania kampanii, gdyż naszym zdaniem drobne poprawki podczas realizacji kampanii są nieuniknione i polepszają wyniki.

wtorek, 01 czerwca 2010, karolcia1008

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
Gość: artlinestudio, *.dynamic.gprs.plus.pl
2013/01/13 12:10:45
dobry i bardzo pomocny blog, wiele cennych informacji branżowych.