Google Online Marketing Challenge Blog 2010. Autorzy: Karolina Goleń, Michał Gwiżdż, Jakub Karaszewski, Marek Gralikowski, Mateusz Kowalski.

Is Google God?
Blog > Komentarze do wpisu

Post raport - Learning component cz.3

Client dynamics, czyli współpraca z klientem.


Firma, z którą nawiązaliśmy współpracę to salon masażu w Siemianowicach Śląskich. Właścicielka salonu nie posiadała wcześniej nawet strony WWW, a więc salon praktycznie nie istniał w sieci, w związku z czym na potrzeby kampanii jeden z naszych członków zbudował stronę: http://www.sanavita.pl. Dużą trudnością był fakt, że domena była nowa i musieliśmy czekać cierpliwie na indeksację strony w Google. Zaletą z całą pewnością była pełna kontrola nad treścią i strukturą strony, a Pani Elżbieta dostarczyła tylko potrzebne informacje (opisy zabiegów i dane kontaktowe). Nie mieliśmy żadnych problemów jeżeli chodzi o optymalizację strony oraz o wstawienie kodów Google Analitycs, czy kodów liczących konwersje. Z kolei jeżeli chodzi o nastawienie właścicielki salonu do naszej kampanii to nie było ono entuzjastyczne, pani Elżbieta podchodziła do tego z dystansem. Uważała bowiem, że strona internetowa w żaden sposób nie pozwoli jej pozyskać nowych klientów i traktowała ją jako pewien dodatek bez większego znaczenia, co dla nas nie było też w żaden sposób motywujące. Jednak co ważne i co uważamy za nasz ogromny sukces jest to, iż pani Nowakowska zmieniła całkowicie swoje podejście już po kilku dniach od rozpoczęcia kampanii.

wtorek, 01 czerwca 2010, karolcia1008

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: