Google Online Marketing Challenge Blog 2010. Autorzy: Karolina Goleń, Michał Gwiżdż, Jakub Karaszewski, Marek Gralikowski, Mateusz Kowalski.

Is Google God?
Blog > Komentarze do wpisu

Post raport -Key Results

Key Results część pierwsza.

Tak jak było to już wspomniane we wcześniejszej części raportu nasze konto AdWords składało się z dwóch głównych kampanii: „Sanavita” i „Siemianowice”, a podstawowe dane załączone są w tabeli. (Tabela 1)  Należy jednak wspomnieć, że konwersje były ustawione na kliknięcia w poszczególne zakładki na stronie. W menu AdWords ustawiliśmy, że naszym celem będzie kliknięcie w zakładkę kontakt na stronie głównej oraz sprawdzenie dojazdu do gabinetu masażu. Ważnym aspektem całej kampanii były  różne ad grupy, które były podzielone według usług jakie są świadczone w gabinecie pani Nowakowskiej. W taki sposób uzyskaliśmy 6 grup reklam w kampanii „Sanavita”, których lista z najważniejszymi danymi załączona jest w tabeli. (Tabela 1)  Kampania „Siemianowice” z kolei posiadała jedną grupę reklam, której to wyniki także załączamy w tabeli. Przy okazji grup reklam musimy wspomnieć, że nie od samego początku posiadaliśmy taką ilość ad grup. Jednak wraz z rozwojem wiedzy o usłudze AdWords oraz po rozmowach z właścicielką gabinetu, która przekazała nam dokładną listę usług postanowiliśmy zmienić ilość grup z 2 do 6 w kampanii „Sanavita”, a była to  kampania promującą usługi i zawartość strony. Oczywiście nie tylko grupy reklam ulegały zmianie lecz także słowa kluczowe, a ich CPC był regularnie zmieniany tak, by były one efektywne. Poprzez częste zmiany CPC oraz poprzez obserwację raportów uzyskaliśmy następujące wyniki efektywności  poszczególnych słów.

wtorek, 01 czerwca 2010, karolcia1008

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: