Google Online Marketing Challenge Blog 2010. Autorzy: Karolina Goleń, Michał Gwiżdż, Jakub Karaszewski, Marek Gralikowski, Mateusz Kowalski.

Is Google God?
Blog > Komentarze do wpisu

Post raport -Key Results cz.2

Słowami kluczowymi o najwyższym CTR były "masaż stawów" oraz "masaż uciskowy", które uzyskały po 50% CTR, a  ilość wyświetleń zarówno w jednym jak i drugim słowie była taka sama czyli 2. Oczywiście było wiele słów, które osiągały znacznie niższy CTR natomiast liczba wyświetleń była znacznie większa. Najczęściej wyświetlane było słowo "masaż"  aż 7 914, także "rehabilitacja" była bardzo popularna, ponieważ pojawiła się 5 049. Słowa, które wyświetlały się najczęściej miały najwięcej kliknięć  i odpowiednio  "masaż"  został kliknięty 168 razy, a  "rehabilitacja" 110.  Znaczna ilość słów kluczowych zanotowała niestety wszystkie współczynniki na poziomie równym 0 i są to słowa z kampanii „Sanavita”:  "fizjoterapia ćwiczenia", "fizjoterapia zabiegi", "zabiegi śląsk",  "centrum masażu", "skuteczny masaż", "masowanie stawów",  "masaże specjalistyczne",  "masowanie dzieci",  "masaż przeciwbólowy",  "masaż cetryfugalny",  "zabiegi czyszczenia uszu", "zabiegi relaksujące”. W kampanii „Siemianowice" również pojawiły się takie słowa mające wszystkie współczynniki równe 0: "masaż siemianowice", "masaż głowy", "masaż ciała", "masaż relaksujący", "masaż wyszczuplający", "masaż sportowy",  "masaż odchudzający",  "masaż klasyczny", "masaż leczniczy", "shantala".

wtorek, 01 czerwca 2010, karolcia1008

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: