Google Online Marketing Challenge Blog 2010. Autorzy: Karolina Goleń, Michał Gwiżdż, Jakub Karaszewski, Marek Gralikowski, Mateusz Kowalski.

Is Google God?
Blog > Komentarze do wpisu

Post-raport -Conlusions

Krótkie konkluzje:)


Podsumowując, nasza kampania nie osiągnęła wszystkich zamierzonych celów, jednak wyciągnęliśmy z niej wiele pouczających wniosków. Dowiedzieliśmy się, że sieci kontekstowe służą głównie do kreowania wizerunku i generują stosunkowo mały CTR. Podczas modelowania kampanii na początku popełniliśmy błąd, tworząc mało grup reklamowych, ponieważ więcej grup pozwala na bardziej ścisłe dopasowanie reklamy z użyciem słów kluczowych, które to były chętniej klikane. Udało nam się przekroczyć zamierzony CTR, a także dobrze rozdysponować budżet, gdyż wydawaliśmy równe dzienne stawki. Planowany CPC co prawda przekroczyliśmy, ale nieznacznie. Co również ważne, nauczyliśmy się zarządzać harmonogramem aby wydawać cały dzienny budżet w ciągu całego dnia. Za każdym razem wyciągaliśmy wnioski z raportów, starając się w pełni wykorzystać potencjał kampanii. Ponadto zobaczyliśmy, w jaki sposób budować reklamy aby przynosiły większy efekt. Najsłabszym ogniwem okazała się nasza druga kampania „Siemianowice” i stąd nasz wniosek, iż  na przyszłość nie powinno się tworzyć osobnej kampanii dla tak małego obszaru.

wtorek, 01 czerwca 2010, karolcia1008

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu: