Google Online Marketing Challenge Blog 2010. Autorzy: Karolina Goleń, Michał Gwiżdż, Jakub Karaszewski, Marek Gralikowski, Mateusz Kowalski.

Is Google God?
Blog > Komentarze do wpisu

Post-Raport - Future Recommendations


Jak można przeczytać we wcześniejszych częściach raportu, promocja gabinetu masażu i fizjoterapii pani Elżbiety Nowakowskiej odniosła mały sukces i spotkała się ze sporym odzewem ze strony klientów, którzy dzięki nowej metodzie promocji mieli szansę dowiedzieć się o profesjonalnym gabinecie, nie wychodząc z domu. Mamy nadzieje, że firma pani Nowakowskiej jeszcze nie raz będzie próbowała zdobywać klientów przy pomocy usługi AdWords. Oczywiście nowe kampanie powinny być wolne  od błędów jakie zostały popełnione w czasie pierwszego podejścia do kreowania reklam przy pomocy narzędzi Google. Ważne jest także, by strona internetowa firmy została wzbogacona w dodatkowe informacje związane ze zdobywaniem klientów. Strona www.sanavita.pl z całą pewnością zyskałaby większą wiarygodność, gdyby zostały na niej zamieszczone zdjęcia przedstawiające masażystkę, salon i wyposażenie. Dzięki temu każdy potencjalny klient wiedziałby dokładnie czego może oczekiwać i jakie są warunki panujące w gabinecie pani Elżbiety.

wtorek, 01 czerwca 2010, karolcia1008

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack URL wpisu:
Komentarze
drukarnia-internetowa-24
2013/01/28 22:39:24
Bardzo fajny blog. Widać w tym pasję. Mi z kolei przyjemność sprawia drukowanie książek.